ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ αρχιεπίσκοπο κ Ιερώνυμο- Δ.Ι.Σ


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ αρχιεπίσκοπο κ Ιερώνυμο- Δ.Ι.Σ

Ναύπακτος 5 Οκτωβρίου 2016

Μάθαμε εσχάτως στη Ναύπακτο ότι έγινε άρση της “ποινής της ακοινωνησίας” σε 3 αδελφούς της πολύπαθης και μαρτυρικής Ι.Μ. Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ναυπάκτου με έγγραφο που υπογράφεται από τον αρχιεπίσκοπο (μόνον...). Ομολογώ ότι η “απόφαση” αυτή έγινε δεκτή με μεγάλη θυμηδία στην πόλη μας και έκανε για ακόμη μια φορά ρεζίλι στα μάτια μας τους εμπνευστές της αλλά και όλους όσους την προσυπογράφουν. Και εξηγούμαι:

α) Βλέπουμε μια εμμονή σε μια ανύπαρκτη “ποινή”- Φρανκεστάιν, ένα έκτρωμα νομικό και πνευματικό που χρησιμοποιείται για να εξουσιάζονται οι αδαείς. Έχετε κάνει μια συγκόλληση ενός πνευματικού επιτιμίου (ακοινωνησία) που προϋποθέτει την ελεύθερη αποδοχή του από τον κάθε χριστιανό με την ποινή του αφορισμού, η οποία έχει άλλο νόημα και άλλες εντελώς προϋποθέσεις επιβολής, αφού απαιτεί τη σύμφωνη γνώμη των 2/3 της ιεραρχίας (δηλαδή πάνω από 50 αρχιερέων).
Αλήθεια αποδέχεστε αυτό που έχει γράψει ο Ναυπάκτου : ”Η ποινή της ακοινωνησίας βρίσκεται μεταξύ του πνευματικού επιτιμίου της ακοινωνησίας που επιβάλλεται από τον εξομολόγο και την ποινή του μεγάλου αφορισμού, την τελεία αποκοπή από το εκκλησιαστικό σώμα.” και ότι μάλιστα ότι η ποινή αυτή έχει προληπτικό (!) χαρακτήρα και μπορεί να επιβληθεί χωρίς καμμία απολύτως δικονομική διαδικασία;
Ταπεινά συγγνώμη, αλλά γελάνε και τα θυμάρια με αυτά που διαβάζουμε, οι δε πρωτοετείς φοιτητές νομικής θα σκίζουν τα πτυχία τους (που δεν έχουν ακόμη πάρει). Ειλικρινά οφείλετε μια ρωμαλέα και αντρίκεια κριτική αυτών των γραφόμενων, ώστε να ξέρουμε και εμείς με ποιούς έχουμε να κάνουμε.

β) Γράφει επίσης ο Ναυπάκτου στο ανωτέρω πόνημα ότι η άρση της ακοινωνησίας ”μπορεί να γίνη μονομερώς και αμέσως μετά τη θεραπεία των αντικανονικών πράξεων”. Έγινε λοιπόν μονομερώς “άρση της ακοινωνησίας” στους 3 αδελφούς της Μονής και στα αλήθεια περιμένουμε να μας ενημερώσετε:
  • ποια ήταν η κίνηση εκείνη από τους αδελφούς που θεράπευσε τις “αντικανονικές πράξεις” και έδρασε καταλυτικά στην άρση της “ακοινωνησίας”;
  • γιατί όχι όλοι οι αδελφοί αλλά μόνο 3;
  • ποιος τελικά αποφάσισε την εν λόγω “απόφαση”;
  • ποιος εισηγήθηκε το θέμα;
  • σε ποια συνεδρίαση της ΔΙΣ;
  • για ένα τόσο σημαντικό θέμα, πού είναι η αναφορά στο δελτίο τύπου συνεδριάσεων της ΔΙΣ;
Δεν ξέρω αν υπάρχουν σκοτεινά μπουντρούμια εκεί στα κτίρια της Συνόδου, αλλά ένας τέτοιος χώρος ταιριάζει για τη λήψη τέτοιων αποφάσεων, στα κρυφά, στη “ζούλα” που λέμε και στο χωριό. Τίποτε το καινούριο δεν έγινε για να δικαιολογεί την “άρση της ακοινωνησίας”. Την ανύπαρκτη αυτή “ποινή” την βάζετε και την αφαιρείτε κατά το δοκούν, με την ευκολία που ανοιγοκλείνετε ένα φερμουάρ, ανάλογα με το τι σας εξυπηρετεί κάθε φορά. Ευτυχώς όμως γιατί έτσι εσείς οι ίδιοι την εξευτελίζετε ως “ποινή” με τον τρόπο που την μεταχειρίζεστε, αποδεικνύοντας έτσι και σε εμάς ότι ούτε εσείς πιστεύετε τις “ποινές” που σκαρφίζεστε.

γ) Αίρετε λοιπόν την ακοινωνησία σε 3 αδελφούς της Μονής (2 ιεροδιακόνους και 1 μοναχό) και ταυτόχρονα τους ορίζετε ως “διαχειριστική επιτροπή διοίκησης” της Ιεράς Μονής. 
 Καλα, για τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν όταν σε Μοναστήρι με νόμιμα εκλεγμένο ηγουμενοσυμβούλιο εσείς “ορίζετε” διαχειριστική επιτροπή δεν θα αναφερθώ καν. Άλλωστε ο ίδιος ο Ναυπάκτου αναφέρει ότι η “Ι.Μ. δεν εχει ηγουμενοσυμβούλιο αναγνωρισμένο από τις εκκλησιαστικές αρχές”, αποσιωπά ωστόσο πλήρως τις Πολιτειακές αρχές- κάτι θα ξέρει παραπάνω. (ίδε σημείο 3.)


Αλλά ποιος αθεόφοβος νους αίρει “ακοινωνησία” σε 3 αδελφούς για να εξυπηρετήσει τάχαμου τις διοικητικές ανάγκες της Μονής και δεν περιλαμβάνει σε αυτούς και έναν ιερέα για να εξυπηρετεί τις λειτουργικές ανάγκες της Μονής, έτσι για ξεκάρφωμα βρε αδερφέ;
Λέτε ότι πιστεύετε αυτά που κάνετε και βάζετε τα διοικητικά ζητήματα πάνω από τα πνευματικά;
Αν πράγματι οι υπόλοιποι αδελφοί της Μονής είναι “ακοινώνητοι”, δεν σας ενδιαφέρει πού θα λειτουργούνται αυτοί οι αδελφοί (οι κοινωνημένοι ντε...) ώστε να μην υποπέσουν στο “ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται”; Την Κυριακή που θα εκκλησιασθούν με τους “ακοινώνητους” θα είναι “κοινωνημένοι”, ακοινώνητοι”, επιτιμημένοι, αφορισμένοι ή κάτι άλλο; Θα συνεχίσουν να είναι “διαχειριστική επιτροπή”;

Προς Θεού, δεν το καταλαβαίνετε ότι αυτοαναιρείστε και αυτοεξευτελίζεστε; Είναι δυνατόν να υποπίπτετε σε τέτοιες γκάφες, απλά για να ικανοποιηθούν καπρίτσια και εμμονές που σκοπό έχουν και μόνο να δημιουργήσουν προβλήματα στο μοναστήρι; Δεν νομίζετε ότι έχουμε σημαντικότερα θέματα να ασχοληθούμε τελικά ως εκκλησία; Και πραγματικά ενδεχομένως δεν θα μας ενδιέφερε ο εξευτελισμός του καθενός προσωπικά, αλλά ως πιστοί χριστιανοί δεν μπορούμε να αποδεχτούμε το να εξευτελίζεται η αρχιερωσύνη, ο θεσμός της ΔΙΣ και η εκκλησία στο σύνολό της.

Μακαριώτατε, άγιοι αρχιερείς, επιτέλους ανακαλέστε τις ανύπαρκτες “ποινές” της “ακοινωνησίας” για ΟΛΟΥΣ τους πατέρες της Μονής, προστατέψτε το κύρος σας και το κύρος της εκκλησίας. Στη Ναύπακτο ζούμε τη σχιζοφρενική κατάσταση η εκκλησιαστική ηγεσία να στέκεται απέναντι από το πλήρωμα της εκκλησίας (!), πολεμώντας μέχρι θανάτου (ΠΔ διάλυσης) ένα μοναστήρι -σάρκα εκ της σαρκός της τοπικής κοινωνίας.
Δεν είμαστε ούτε του Απολλώ, ούτε του Παύλου- αγαπούμε τον επίσκοπό μας, αγαπάμε και το μαρτυρικό μοναστήρι μας. Είμαστε όμως όλοι του Χριστού, Αυτόν δοξάζουμε και Αυτόν λατρεύουμε. Βοηθήστε μας να επουλώσουμε τις πληγές μας, να επιδοθούμε όλοι σε Θεάρεστα έργα και να χαίρεται μόνον ο Θεός, όχι ο Διάβολος.

Έυχεσθε υπέρ ημών


Άγγελος Νικολάου

κάτοικος Ναυπάκτου
Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου